lutego 10, 2008

Wszystkiego Najlepszego, Staruszku :)

Nie wiem czy wiecie, a przynajmniej Czytelnicy z innych regionów naszego pięknego kraju, że jedno z miast wchodzących w pomorski triumwirat, obchodzi dzisiaj urodziny. 10 lutego 1926 roku decyzją Rady Ministrów nadano prawa miejskie. Dziadzio ma więc już 82 lata i dalej prężnie rośnie.
tak więc:
Wszystkim mieszkańcom Gdyni i okolic składam najsereczniejsze życzenia z okazji urodzin ich Wspaniałego miasta. Niechaj rozwija się przez kolejne lata i będzie przykładem dla pozostałych miast w Polsce.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Czy z okazji tej pięknej nieokrągłej rocznicy jest jakaś feta na Skwerze Kościuszki? ;)
Przy okazji gratulacje za nowy wygląd stronki.

Papa Cuxart pisze...

Coś się odbywa, ale dokładnie nie wiem co bo nie mam czasu dziś do Gdyni jechać.
A za gratulacje dziękuję, znalazłem taki szablonik na necie i zapragnęłem go mieć :D

Moralny pisze...

Ła, świetny layout. Skąd można(i jak się instaluje) takie cuda?

Papa Cuxart pisze...

Wpisałem w google xml templates i znalazłem taki. Nazywa sie hobbit.xml, ładuje się go poprzez 'edytuj kod html' w tym polu do załadowania zewnętrznego pliku. Layout jest śliczny, z miejsca sie w nim zakochałem, ale diabelnie uparty gdy chce sie go skonfigurować :D

Beata pisze...

fju, fju, bardzo tu ...zielono