listopada 23, 2007

Ćwierćwiecze

Jakby ktoś zupełnie przypadkiem zastanawiał się co chciałbym otrzymać na swoje dwudzieste piąte urodziny to odpowiadam, że między innymi taki właśnie kubek pesymisty. Kosztuje toto ok. dziesięciu dolarów i można nabyć na www.despair.com. Nie wspominając już o Nokii N95 8GB na którą to choruję już od jakiegoś czasu. Dobry hosting bez limitu transferu też by się przydał, bo mam plan zostać podcasterem. I domena nopasaran.pl. I wiele innych rzeczy. Jak polar Windstopper. I router. I nowy komp. I kondycha też XD
Jeszcze kilka dni i będe miał ćwierć wieku, a wcale nie czuje się mądrzejszy czy doświadczony. Dwadzieścia pięć lat życia, a czuję się wciąż tak samo. Niektórzy moi znajomi będąc w tym wieku, byli już po ślubie i spodziewali się dziecka, inni juz dziecko mieli. A ja wciąż borykam sie z brakiem pracy, kończeniem studiów. Niby magiczny czas, a jednak jakże zwyczajny. I okrągła data stanie się zwykłą, jakich wiele.

11 komentarzy:

Moralny pisze...

Nic nie mów. Ja już odkładam pieniądze na wieniec i krematorium.

Anonimowy pisze...

Cezury w życiu mają związek raczej z faktami niż liczbą lat. Tak mi się wydaje. Sam je intuicyjnie określiłeś - ukończenie nauki, założenie rodziny, ojcostwo. Kalendarz nie ma takiego znaczenia. Kup sobie domenę za 29 PLN i zapomnij o kubeczku:)

Beata pisze...

moralny? wieniec dla mnie czy dla siebie?
Tristan, nie marudź, rozkoszuj się wolnością póki możesz

Beata pisze...

podoba mi się rysunek!!!!

Mariusz pisze...

Może nie jesteś po ślubie, może nie czujesz się mądrzejszy czy bardziej doświadczony, może nie masz pracy....... ale to wszystko chyba nie przeszkadza, aby w urodziny obalić pół "basa" ze swoimi przyjaciółmi.
Na początek :-) tzn. zawsze musi być te pierwsze pół.

Anonimowy pisze...

Tak jakby ślub i ciąża były jakimś wyznacznikiem. Doprawdy... A najlepiej stwierdź wprost, że to jest ćwierćwiecze, w związku z tym jesteś już Powszechnie-Szanowaną-I-Doświadczoną-Osobą, ale nie masz zamiaru stosować kremów przeciwzmarszczkowych.

Na Twojego bloga trafiłem dzięki blogrollowi Slawkasa, trochę sobie po nim pochodziłem... podoba mi się. Zwłaszcza opis w profilu:)

Beata pisze...

czy nikt nie zauważył, że Tristan milczy?
hop, hop, where are you?

Papa Cuxart pisze...

Zbieram siły i pomysły na nowy sezon "Środy z Bogiem" XD Wkrótce wrócę, dziękuję za troskę.

Beata pisze...

będzie adwentowo?

Moralny pisze...

Halo halo! 23 listopada ostatnia notka była! Nie wierze ze nic ciekawego ci sie nie przytrafiło od tego czasu.

Beata pisze...

????????????????????????????????/