października 06, 2007

Antynoble

http://www.tvn24.pl/26086,1523794,0,1,wiadomosc.html

HAHAHA. Cudowny artyluł dla nowego mnie w nowym blogu. Kurczę to jest po prostu piękne!! Dowodzi, że naukowcy mają poczucie humoru, albo wręcz przeciwnie - są z niego wyprani (jeśli traktują te badania poważnie). Od razu przypomina mi się antynobel sprzed kilku lat w dziedzinie bodajże biologi (a może seksuologi) dla naukowców, którzy udowodnili,że orgazm świni (robi sie coraz ciekawiej nie?(taa a zdanie coraz dłuższe)) trwa nawet trzydzieści minut. Kufa jak ja wtedy zazdrościłem. Dalej zazdroszczę. Ale wracając do tegorocznych nagród, ja tak jak gryzonie też miałbym problem z rozróżnieniem czy odtwarzany wspak tekst, jest po duńsku czy japońsku, boję sie gejowej bomby, i wolę nie wiedzieć z czym śpie. A ciasta na krowim placku nie ruszę. No chyba że będe głodny. Albo nie będe wiedział.
Whatever.

3 komentarze:

Beata pisze...

a sobie tak myślę tristan, ze lepiej mieć orgazm z gejem niż wcale...

Papa Cuxart pisze...

fakt :D byle trwał 30 minut

Beata pisze...

to czasami od ciebie zależy tez