października 20, 2007

Pracownia komiksowa

Czytam sobie właśnie 'Legend of Lemnear' Kinji Yoshimoto i Satoshi Urushihomary i postanowiłem sobie zareklamować Bibliotekę (my bibliotekarze powinniśmy się wspierać) gdzie wypożyczyłem tę mangę. Mieści się ona w Gdańsku Suchaninie na ul. Padarewskiego 11. Jak wskazuje tytuł posta jest to miejsce z komiksami. Ja głównie biegam po dziale z mangą, ale miłośnicy innych komiksów też znajdą tu swoich ulubionych bohaterów. Poza tym Biblioteka zajmjuje się działalnością kulturalną i organizacją zajęć dla dzieci od grania w gry planszowe, przez naukę rysyunku do nauki japońskiej kaligrafii. Zapraszam każdego. Czynna jest od poniedziałku do piątku (środy nieczyna) w godz.11-19 oraz w każdą drugą i czwartą sobotę miesiąca w godz. 9-14.

2 komentarze:

Moralny pisze...

Suchanino? WTF? Gdzie to jest? xD

BTW Też mam oba tomiki Lemnar :)

Papa Cuxart pisze...

nad Wrzeszczem. Mniej więcej. Dojazd z Wrazeszcza autobusem 199 spod dworca SKM prawie pod samą bibliotekę. A poza L. pożyczyłem jeszcze GiTS 1,5 i Plastic Littte XD