października 27, 2007

Leniwa sobota

Źródło www.despair.com

I tak sobie powolutku dzień płynie, nigdzie się nie śpieszę, nic mnie nie goni. Pogoda ładna, wiadomości mi sie nie chce posłuchać. Dusza odpoczywa.
Wam też tego życzę, każdy potrzebuje takiego dnia. A na despair.com znajdziecie więcej takich obrazków jak ten powyżej. Będe więcej takich wrzucał, bo mi się szalenie podobają.
A dodatkowo polecam komiks 'Incal' autorstwa McEbiusa i Jodorowsky'iego, budzi pozytywne skojarzenia z 'Diuną' Herbert'a.
'Diunę' też Wam polecam.
Cokolwiek macie do zrobienia, zróbcie to później.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ale ja musze zrobic teraz coś, nie mogę później, to wtedy co? fizjologicznie nie da rady póxniej

Moralny pisze...

Ja też chcę mieć luźny weekend...

Papa Cuxart pisze...

Sierotko, zagryź zęby i dasz rade ;p Nie ulegaj instynktom

Anonimowy pisze...

popusciłam i co teraz

Papa Cuxart pisze...

Nic takiego, każdemu się zdarza :D Nikomu ne powiem nie martw się XD